Shop Mobile More Submit  Join Login
About Deviant CCLuFemale/United States Group :iconsymphonicsky: SymphonicSky
Recent Activity
Deviant for 7 Years
Needs Core Membership
Statistics 503 Deviations 6,447 Comments 79,361 Pageviews

Newest Deviations



I made a redbubble (quite some time ago actually but I kinda forgot about it ahahah////) so I figure I'd share it here in case anyone's interested! It's mostly art I've made for cons in the past and some stuff I've posted here, but there's also a few stickers that I haven't posted on DA. Fine me here:

For I while I was thinking about setting up an online store (like a storenvy or something) for leftover prints and other merch from cons, but there's shipping and mailing and stamps and I have no idea how people ship large prints without folding/wrinkling/damaging them so I just never got around to it haaaaaa//// ಥ⌣ಥ

So I made a redbubble instead lol.

On the topic of cons, though, I'm gonna be tabling at Newcon 2016 (assuming everything with the con pans out) and planning for Sakuracon 2016 (and potentially a few others???)! I've been trying to brainstorm new prints and merch to make but I'm still an artist alley newbie so idk what I'm doing ahaha. All I ever make are prints in a few sizes and I have a few keychains so I've never gotten too adventurous with merch (too expensive gahhh) but idk anyone have any suggestions on cool things they like to get at cons??? I might be making a few prism bookmarks, but that's up in the air right now~.

As far as new prints go, I'm definitely gonna do a lovelive! print, maybe a few new postcards (not sure what of yet), and maybe a new RWBY print. RWBY is always my best selling print so maybe I'll do another one? Just in time for volume 3 too hehe. If anyone has any suggestions, I'd super appreciate it! Meanwhile I gotta get off my ass and get to work on all these lol.

AdCast - Ads from the Community



Add a Comment:
daeien Featured By Owner May 18, 2015
Happy Birthday! :D :party: :cake: :party: :D
Midnitez-REMIX Featured By Owner May 18, 2015  Professional Digital Artist
Happy birthday! :party:
8BriBee8 Featured By Owner May 18, 2015  Student General Artist
Happy birthday!
GFORCELEVEL1988 Featured By Owner May 18, 2015
Hi, Happy Birthday and Hope you have a nice day as well :hug:
Midnight-Lies Featured By Owner May 18, 2015  Hobbyist
hope you have a lovely birthday!!! :iconloveloveplz:
KitsuneHachiko Featured By Owner Aug 8, 2014  Student Digital Artist
Heeeellllooooooo (≧◡≦) I've missed you!! 
I finally finished up with college stuff 
✖‿✖ it took forever ahah
BUT I can finally draw with sai since I have my old computer again!
I may need to ask for a bit of advice seeing as I fail at backgrounds..
and we should hang out soon! or when you're not jet lagged!!

Love Hachi <3~ 
Mirure Featured By Owner Edited Aug 4, 2014  Hobbyist General Artist
Hello my fellow Supernatural and Doctor Who fan!
Pleasure to see your beautiful art! \^w^/
Also, do you do point commissions? If so, I'd love to commission an icon o3o
FrozenTimez Featured By Owner Aug 7, 2014
Hello there! (≧∇≦)ノ
Thank you! ♥♥♥ And my goodness, thank you so much for the premium!!! (T▽T)
I can't express my thanks enough omg it's so kind of you///////
I don't usually do point commissions but do tell me if there's anything you want!!
Consider it a thank you for the premium!!
:iconbrohugplz: :iconbrohugplz: :iconbrohugplz:
Mirure Featured By Owner Aug 8, 2014  Hobbyist General Artist
You're so very welcome! ' v '
I just thought you deserved the P.M, so I wanted to help ^w^
And well, if you got time, could there be some space for me to commission an Icon from you? ;o;
I really want a new instead of this free one <XD
Add a Comment: